GANT – גאנט
למרות שהוא בשלב זה ייצר חולצות עבור קמעונאים אחרים, מר גנטמאכר צבר במהרה מוניטין בענף בזכות איכות חולצותיו המותאמות אישית. עם צמיחת המוניטין שלו, החל גנטמאכר להוסיף את סימן המסחר הדיגיטלי של GANT – יהלום קטן עם "G" בפנים – לזנב חולצותיו כחותמת של איכות גנטמאכר. סימן סתום לכאורה זה, שעמד על איכות מעולה ותשומת לב חסרת תקדים לפרטים, יסייע בסופו של דבר לגבש את מקומו של GANT בהיסטוריה של בגדי גברים אמריקאיים.
הקמת המותג GANT כפי שאנחנו מכירים כיום
אך רק בשנת 1949 בעידוד בניו מרטי ואליוט, ברנרד גנטמאכר הקים את מותג GANT באופן מלא כפי שאנו מכירים אותו כיום. הכלכלה האמריקאית המשגשגת של השנים שלאחר המלחמה הכניסה הזדמנות ענקית עבור מר גנטמאכר, וחולצותיו יבואו לסמל את המראה "החכם-אך-מזדמן" ששלט בשנים משגשגות אלה ואילך.
כשמדובר בחולצה, GANT הוא חלוץ. רבות מהתכונות שאנו רואים כיום כ- DNA של החולצה הומצאו לראשונה והוצגו על ידי המותג. לחולצה יש GANT להודות על לולאת ההלבשה המסמנת שלה, קפל הקופסה, כפתור הצווארון האחורי, ואפשר לטעון אפילו על מגוון רחב של צבעי החולצה העומדים לרשותנו כיום.
במשך עשרות שנים, החולצה הלבנה הפשוטה שלטה בבגדי גברים עד ש- GANT – בביתו החדש של ניו הייבן, קונטיקט – יצרה סגנון חדש לגמרי לקהל הקולג'ים שלה. הסגנון החדש – שייקרא "מראה אייבי ליג" – המציא את החולצה במגוון מרגש של צבעים חדשים שהפכו לשם נרדף ל- GANT, כאשר חולצות המותג עפות מהמדפים בחנויות.
בסך הכל, GANT פיתחה כמעט ביד אחת את זהות החולצה באמצעות חידושים בצבע, צורה, ייצור, בתוספת תשומת הלב הפרטית ללא תחרות. למעלה מ -60 שנה מאז הקמתה, GANT נותרה מובילה עולמית בתחום ייצור חולצות, כמו גם בתחום האופנה והאביזרים הביתיים.