GUCCI – גוצ'י
לאורך שנות ה -30 זכה גוצ'י להצלחה בינלאומית עם תאווה לקהל לקולקציית תיקים, נעליים, כפפות וחגורות בהשראת סוסים. המותג פיתח את אייקון ה- Horsebit במהלך תקופה זו מכיוון שהיו להם אנשי אצולה רבים על רכיבה על סוסים כלקוחות. כמה מסימני המסחר של גוצ'י כוללים את לוגו ה- G הכפול האגדי המשולב.
בשנת 1994 הפך טום פורד למנהל הקריאייטיב של גוצ'י, ותחת שלטונו הטמיע את חזונו הזוהר של עולם האופנה עם ההיבט המפואר של המותג. הוא הביא לעולם גוצ'י את הסטילטו, ושמלות ג'רזי מגזרת משי עם מבטאים מטאליים.
עליית המותג גוצ'י
בשנת 1998 גוצ'י נבחרה 'החברה האירופית של השנה', ובשנת 2007 חברת נילסן קראה לגוצ'י 'מותג היוקרה הרצוי ביותר בעולם'. כיום גוצ'י ממשיך לעבוד עם ערך ולשרת ללקוחותיהם בלעדיות ואיכות.
קולקציית גוצ'י
שעונים: גוצ'י נכנס לשוק השעונים בשנות ה -90. הם יזמו את ייצורם בשנת 1997. המותג הזרים את היצירתיות האיטלקית עם פירוט שוויצרי כדי לייצר שעוני גוצ'י אלגנטיים אך אופנתיים.
תיקים: בגלל מחסור באספקה גוצ'י החל להתנסות בחומרים כמו יוטה, פשתן והמפ. עם הניסוי הזה הגיע חביב אז, וגם עכשיו, שקית הבמבוק עם ידית המקל המלוטשת. עם הזמן גוצ'י הפך להיות חובה בקרב ידוענים עם מגוון תיקי הכתף של סוהו, תיקי ההובו החד מיניים שלהם, ג'קי או והנווד גוצ'סימה.
לבוש: כעת תחת שלטונו של קו הבגדים של אלסנדרו מישל גוצ'י בוחן את מה שהוא מכנה התייחסויות אסתטיות, כמו לבוש רשמי מחולצות, חצאיות ושמלות מידי, לקז'ואל עם טוויסט של רוקנרול.
נעליים: הלופר האיקוני של גוצ'י עם פירוט ה- Horsebit, כמו גם הכפכפים המומחים שלהם, עשו את דרכם למלתחה של כמה מפורסמים, עורכי אופנה ומנכ"לים.
אביזרי עור: ההשקעה של גוצ'י במלאכת עור מתוארכת לפני למעלה מ -90 שנה. מגוון אביזרי העור שלהם כולל חגורות עם אבזם 'G' כפול, כפפות עור עשויות חמאה כמו עור חום רך, שקיות קטנות עם העור האייקוני עם הבלוג G הכפול.