MOSCHINO – מוסקינו

פרנקו מוסקינו, המייסד, הפך לאחד השחקנים הגדולים של תעשיית ההלבשה. הוא החל את דרכו בשנת 1983 במילאנו כבית אופנה איטלקי. כיום Moschino הוא אחד ממותגי האופנה היוקרתיים הגדולים בעולם.

מותג היוקרה Moschino פרח תחת פרנקו וגם לאחר מותו, על ידי מנהלת הקריאייטיב רוזלה ג'רדיני.

חברת האם או המפיקה של Moschino היא Moschino S.P.A שנרכשה אז על ידי Aeffe S.P.A. הם היו אחראים לחלוטין ושולטים בניהול המותג, בפעילויות הסכם הרישוי, בתקשורת ובתיאום המדיניות המסחרית של מוסקינו.

מוסקינו המותג

מוסקינו מפליג בימים אלה בניהולו היצירתי של ג'רמי סקוט. המותג Moschino מחזיק תחתו תוויות שונות המיועדות לקבוצות גיל שונות ושכבות חברתיות שונות.

לפי סדר הבלעדיות והטעם, MOSCHINO (קו הראשי של נשים וגברים), BOUTIQUE MOSCHINO CHEAP AND CHIC (קו משני לנשים, שנוצר בשנת 1988), ואחריו LOVE MOSCHINO (דיפוזיה של קו גברים ונשים). בנוסף לבגדים ונעליים, אביזרים, תכשיטים, שעונים, בשמים, קוסמטיקה הם גם חלק מהמסלול שלהם.

צבעים ועיצובים תוססים במותג MOSCHINO

מותג האופנה האיטלקי המדורג הזה מפורסם מאוד בזכות העיצובים והצבעים התוססים שלו בין אייקוני פופ מערביים שונים. מוסצ'ינו תפס מקום קבוע בקרב סלבריטאים כמו מיילי סיירוס, קייטי פרי, וויני הארלו, ליידי גאגא וכו '. מוסצ'ינו שיתף פעולה עם H&M בשנת 2018 למכירת יוקרה לכולם במחירים נוחים.

"אופנה היא חזון נרחב יותר של הבחירות וההחלטות שאנו מקבלים", ציטט ג'רמי סקוט, מעצב האנשים. מוסקינו כמותג מסונכרן עם מה שהאמנים היו מכנים חזון עתידני של תרבות הפופ. במילה אחת מוסקינו הוא כיף. תחת הקריאייטיב של סקוט מוסקינו מזוהה כבגדים עם אימוג'ים, המביאים את קהילת העיר והרחוב לקהילת אופנה או אפילו גשר בין ילדות לבגרות. Moschino היה למעשה המותג הראשון שיצר כיף ותוססות עם הלבשת אדידס על ידי הוספת כנפיים בצד נעלי ספורט, צבעים מטורפים, דובונים ופרחים.

מייסדי מוסקינו

ג'רמי במובן מסוים היה דומה מאוד למייסד פרנקו מבחינת תפיסה וחזון יצירתי. שניהם אינם מתקבלים היטב על ידי בעלי חזון בשל חושם באופנה, כיוון שהם מתייחסים לחוסר ההערצה וההומור שלהם בלשון. כמו שג'רמי פרנקו תמיד התמקד באובייקטים ובקונספט המוזר ביותר להפוך לאופנה. בראיון הזכיר פרנקו את אהבתו העצומה לפיות ושם שאב השראה לאוסף הראשון של מוסקינו. המעצב הבכיר של מוסקינו באמצע תצוגות אופנה אמר פעם, "אני צריך למהר למילאנו לתצוגת האופנה ואני אפילו לא מדבר איטלקית, אבל אני מדבר מוסקינו". בסופו של דבר מדובר בהפיכת אופנה על ראשה ומשחק עם תפיסת המותג.