OFF WHITE – אוף וויט

OFF-WHITE הוא מותג אופנה שהוקם על ידי התקליטן ומעצב האופנה וירג'יל אבלו בשנת 2012, לאחר ניסוי אמנותי שהופעל מחדש, PYREX VISION.

העיצובים הנוכחיים נעים בין טלאים ועד חולצות גרפיות, וכולם כוללים את פסי הסימן המסחריים של החברה, שהוטבעו בצורה ניכרת על גבה יחד עם שמה "WHITE". כמו כן, כשהיא נשאית על ידי קמעונאים שונים ברחבי העולם, פתח OFF-WHITE את המיקום הראשון וחנות הדגל בהונג קונג.

אין ספק שתרבות הרחוב ואורח החיים ברחוב כבשו את המדינה בסערה. למרות שרוב האנשים לא ממש שמו לב, הפופולריות שלה צומחת במהירות ואנשים פשוט לא מצליחים לקבל מספיק מזה. אך כיצד אנו מגדירים בגדי רחוב? מה כן ומה לא נחשב לבגדי רחוב? במילים פשוטות, על פי המילון, הלבשת רחוב מוגדרת כ"ביגוד קז'ואל בסגנון שלובשים במיוחד בני תת -תרבות נוער עירוני ". בעיקרו של דבר, ניתן לומר כי בגדי הרחוב נגישים וקלים כאחד.

מותג אוף ווייט

האתר הרשמי של אוף-ווייט אומר שהם "תווית אופנה המושרשת בתרבות הנוכחית ברמת טעם מיוחדת עד כה". כמו כן, מטרתו היא "להיות מותג צעיר שיחבק את העכשיו בצורה מתוחכמת". אולי מה שהם מתכוונים אליו ב'עכשיו 'הוא המגמה העולה שהיא בגדי רחוב.

מייסד מותג OFF WHITE

בנוסף להיותו גם DJ, הוא היה מנהל קריאייטיב של חברו הטוב קניה ווסט, כמו גם מותגים מפורסמים כמו נייקי, לוי וג'ימי צ'ו. לאחרונה הוא גם היה המנהל האמנותי של המותג היוקרתי לואי ויטון. אז למותג כבר היו התחלות די מפוארות בגלל הקשרים שיש למייסד שלו.

עם ייסודה של אוף ווייט, אבלו הסתמך גם על השימוש הרב של החברה במדיה החברתית כפלטפורמה להגברת המודעות סביב המותג החדש שלו. בעידן זה אנו חיים, אינסטגרם נעה מהר יותר ממגזין ווג. וירג'יל אבלו ניצל זאת במלואו. הוא ייסד את מטה אוף-ווייט במילאנו, הנחשב לרכזת של כל דבר באמנות ובעיצוב. שם הוא שילב את הטכניקות המתוחכמות של יצירת בגדים באמצעות חומרים מתקדמים תוך הפיכת כל זה לפריטים של בגדים שהיית משייך לתרבות הרחוב.

מה שבמקור היה ניסויים התברר כרוח החיים של אוף ווייט. בגדי המותג מובחנים בעיקר בפסים האלכסוניים ובחיצים החוצים אותם. באמצעות הניסויים של אבלו, הוא הגיע בסופו של דבר לגזע חדש של אופנה: בגדי רחוב יוקרתיים. אפשר לומר שהמותג נותן מענה לאלה המעוניינים להישאר מעודכנים במגמות אופנה תת-תרבותיות אך עדיין רוצים להתבלט בדרכם שלהם, ומכאן נכונותם לשלם תוספת עבור בגדי הרחוב של אוף-ווייט. אם בגדי הרחוב הם עכשיו, הם ישלמו על גרסה מתוחכמת יותר ומתקדמת יותר של עכשיו. זה המקום שבו אוף ווייט נכנס למשוואה.

בסופו של דבר, הסיבה לכך שאוף-ווייט מחירים גבוהים יותר מאשר מותגי בגדי רחוב אחרים נובעת מהשימוש שלהם בחומרים באיכות פרימיום שנכנסו לתהליך ייצור כל פריט. זה וההיסטוריה הקשורה לכל מוצר בודד שנמכר בחנות. מטרתו של וירג'יל אבלו בזמן שהותו במילאנו הייתה לספר סיפור מתוך נקודת המבט של בני תרבות הרחוב, תוך שימוש בעיצובי הלבוש שלו. זה מה שהופך את אוף-ווייט, יחד עם המוצרים שמספק המותג, לייחודיים. אם תחשבו על זה, זה סיפור יפהפה אוף-ווייט מתייחסים לכבוד התופעה הלא מוערכת שהיא תרבות רחוב והלבשת רחוב, בתקווה שהיא תזכה להכרה הראויה.