PRADA פראדה בושם לאישה 2021

בושם פראדה לנשים הוא מהדורה חדשה ורעננה מהמותג. יש לו אישיות ואישיות נהדרות שיגרמו לך להרגיש כאילו יצאת מהסרט. זה הריח של כל אישה, אבל הוא עדיין מצליח להיות מפואר בניחוחות של נשים אחרות.

הריח פרחוני ופירותי עם רמז לתבלינים והוא משתלב מאוד עם גוונים חמים וקרירים כאחד. התווים כוללים: ברגמוט, מנדרינה, פריחת תפוזים, יסמין, עלי ורדים, אלגום, מושק – כולם מייצגים חלקים שונים של החיים: שמחות וצער לאהבה או שברון לב או אי וודאות במערכות יחסים – כולם מיוצגים בניחוח זה

פראדה היא חברת אופנה יוקרתית המייצרת פריטי יוקרה כגון ביגוד, הנעלה, בושם ותכשיטים. זהו גם אחד ממותגי היוקרה הגדולים בעולם.

בושם הוא דבר שנשים רבות אוהבות. אחד ממותגי הבושם הפופולריים ביותר הוא פראדה שהשיקה כמה מהניחוחות המבוקשים ביותר לנשים ברחבי העולם. החברה ממשיכה להציג ניחוחות חדשים, ומעדכנת את הריחות הקיימים שלהם כדי להפוך אותם ליותר מושכים ללקוחות צעירים.

פראדה הוא מותג אופנה יוקרתי עם היסטוריה ארוכה שחוזרת על פני 150 שנה, מה שהופך אותו לאחת מתוויות האופנה הנחשבות ביותר כיום.

פראדה היא אחת מחנויות הכלבו הפופולריות ביותר בעולם. היו להם כמה מהשמות הגדולים ביותר בעיצוב אופנה ויש להם גם מותג בושם לנשים מעצבים פראדה משלהם.

פראדה הוא שם איקוני באופנה. ואם אתם מחפשים בשמים חדשים להתנסות, כדאי לכם לשקול מותג זה. בין אם זה ג'ל רחצה או בושם, זוהי אפשרות מצוינת לכל צרכי הקניות שלך.

בושם פראדה לנשים, מה הסיפור?

בושם פראדה לנשים, מה הסיפור?

אחד המותגים הפופולריים ביותר בעולם, פראדה ידועה במותג היוקרה שלה ובאופנת יוקרה.

בושם פראדה הוא בושם לנשים. יש לו ניחוח פירותי ופרחוני ייחודי עם תווי ברגמוט ומנדרינה.

הסיפור מאחורי בושם פראדה לנשים מסקרן. הוא נולד כאשר מנכ"ל פראדה, מיוצ'ה פראדה, היה צריך ליצור ניחוח חדש מכיוון שבעלה כל כך אהב אותו כשביקר בפריז באחד הטיולים שלו. הוא כל כך אהב את הריח הספציפי הזה שהוא רצה להחזיר אותו איתו למילאנו, מה שהוביל להפסקתו זמן קצר לאחר שחזר הביתה מפריז.

מדוע יש תרבות פופולרית כזו סביב בושם פראדה?

ההיסטוריה של הבושם פראדה מתחילה עם מייסדה – תומאס סנדרה שנולד בשנת 1876. אביו לקח את עבודתו הראשונה כחייט עבור חייטים איטלקים, אך מאוחר יותר החל לייצר עיצובים משלו. בסופו של דבר הוא החל למכור אותם לחייטים אחרים לפני שפתח בית אופנה משלו – פראדה. החברה נאלצת לאהוב או לשנוא את המותגים האלה בגלל אופן השיווק שלהם. הם זוכים להילת מותרות באמצעות אסטרטגיות השיווק שלהם שגורמות להם להדהד את הצרכנים ברמה הרגשית, במקום ברמה הרציונלית שבה שוררות מחשבות לוגיות.