puma – פומה
לאורך השנים, פומה נשארה נאמנה לארבע אבני היסוד שלה: מורשת, ספורט, חדשנות טכנולוגית ועיצוב. המותג מתמקד בהבאת עיצובים ייחודיים והשקפה גלובלית לכל מגוון מוצרים על ידי מיזוג השפעות של ספורט, סגנון חיים ואופנה. מיזוג זה ידוע בשם "ספורט לייפסטייל". PUMA רואה בספורט פילוסופיה על החיים – כזו שמדגישה כושר גופני, בריאות ופשוט חיים אקטיביים. מכיוון שספורט יכול להיות דברים שונים לאנשים שונים, פומה ניגשת אליו בהקשר אורח חיים גדול יותר, מבלי לפגוע בביצועים. לזה בדיוק מתכוון המותג כשהוא מדבר על "ספורט לייף סטייל".
בשנת 1993, בגיל שלושים, מונה יושן זייץ ליו"ר ומנכ"ל. זיץ ניהל את האחריות הראשית לביצוע השינוי העולמי של חברת פומה, שהייתה באותה תקופה בקשיים כלכליים. הוא הגיע לאבן הדרך העיקרית הראשונה בפנים
השנה הראשונה שלו כמנכ"ל, כאשר PUMA הניבה את הביצועים הרווחיים הראשונים שלה מאז 1986, והציגה מכירות מאוחדות של 210 מיליון יורו עם רווח של 23 מיליון יורו בשנת 1994. בשנת 2009, PUMA הגיעה לרווח נקי של 128 מיליון יורו ומכירות מאוחדות של 2.5 מיליארד יורו. יורו. מחיר המניה עלה מ 8.6 יורו בשנת 1993 לשיא של כל הזמנים של 350 אירו באפריל 2007. זייץ הצליח להפוך את פומה ממותג במחירים נמוכים לחברת פרימיום ספורט לייף סטייל ואחד מ-3 המותגים המובילים בענף הספורט הטוב על ידי הדבקה. לתכנית פיתוח ארוכת טווח שהציג בשנת 1993. בשנת 2007 רכשה קבוצת היוקרה הצרפתית PPR, אחת מחברות האופנה והקמעונאות המובילות בעולם, יותר מ -60 אחוזים מ- PUMA. בתמיכת PPR, PUMA מתכננת לחזק את מעמדה כחברה המובילה בשוק ספורט לייף סטייל תוך התמקדות מתמשכת בצמיחה בת קיימא לטווח ארוך.
מתוך מטרה להיות "החברה הספורטיבית והרצויה ביותר לספורט לייף סטייל", יש לחזק את מעמדה של פומה כאחד מהמותגים הבודדים והרב-קטגוריים האמיתיים ולנצל באופן שיטתי את כל ההזדמנויות בכל האזורים והאזורים. כספק רב קטגוריות, PUMA פעילה בקטגוריות ובתחומים/תחומים עסקיים המתאימים למיצוב המותג הייחודי שלה, ובהם ניתן להשיג עלייה קבועה בערך החברה עבור החברה. התחייבויות. הוא משלב את המושגים והיוזמות של PUMA ביחס ל"קיימות יזמית "ו"אחריות חברתית". ארבעת העקרונות של פומה, הוגנים, כנים, חיוביים ויצירתיים מהווים את המצפן של החברה שלהם, העובדים, השותפים וקבוצות המטרה שלהם עם כבוד לכל ההחלטות שלהם. החזון של פומה משקף את החזון שלהם לעולם טוב יותר – עולם שליו יותר, בטוח יותר, יצירתי יותר מהעולם שאנו מכירים כיום.