REEF נוסדה על ידי שני אחים מארגנטינה, פרננדו וסנטיאגו אגואר, שרצו לחלוק את אהבתם לגלישה, טיול ותרבות חוף עם העולם. 37 שנים מאוחר יותר, מותג ההנעלה וההלבשה שמבוסס בדרום קליפורניה מתגאה בעידוד אנשים ברחבי העולם לאמץ את אותה רוח.
המטרה, השליחות והערכים של REEF
האתוס של המותג מוגדר בצורה הטובה ביותר על ידי שלושת העמודים העיקריים של REEF – מוצר, תרבות חופים והשפעה. באמצעות עדשות אלה REEF מתרגלת את מה שהיא מטיפה לה. REEF שמה את המוצר בחזית המותג עם חדשנות, נוחות ואושר בראש.
כל מוצרי המותג נוצרים בכדי לגרום לך להרגיש רגוע וחופשי בכל סביבה. אם המותג הוא השער להרגשה חופשית, המוצר הוא הרכב.
המותג שקוע בתרבות החוף עליה נוסד לפני יותר משלושה עשורים, ודרך הסנטימנט הזה, REEF שואפת לדאוג לחוף שהוא כל כך אוהב, תוך הנגשתו לכולם. מה שמוביל למשימה העיקרית של המותג – ההשפעה שלו. בשום מקום זה לא ברור יותר מהמחויבות של REEF לאיכות הסביבה.
היסטוריה של REEF
מתי נוסד מותג ריף?
ריף נוסד בשנת 1984.
היכן מותג REEF נוסד?
ריף נוסד בלה ג'ולה, קליפורניה.
מי היו המייסדים של ריף?
פרננדו וסנטיאגו אגואר היו המייסדים.
אבני דרך חשובות בהיסטוריה של החברה
בהשראת הנשים היפות של החופים בדרום אמריקה, ראו האחים הזדמנות להציג לשוק הגלישה אלמנט אקזוטי שהם כינו מיס ריף, שהפך לאייקון עולמי של קהילת הגולשים. מאז, התרבות התוססת, הדימויים ובנות השונית היפות באמריקה הלטינית היו חלק מה- DNA של ריף.