The North Face – נורת פייס

בשנת 1966 החליטו שני חובבי טיולים לעקוב אחר התשוקות שלהם והקימו חנות קטנה לטיפוס הרים. מההתחלה, המותג התחייב לשרת את כל מי שרצה לחקור ולשרת את אדמות הבר הטבעיות על ידי עזרה בשימורן. בבסיסו, המותג מאמין שהחקירה יוצרת קשר בלתי ניתן למחיקה עם החוץ, ומעורר השראה לאנשים להגן על אדמתנו ולהעביר את האמונות הללו לדור הבא.

זמן קצר לאחר מכן, החנות הקטנה הזו נודעה בשם The North Face, קמעונאית של ציוד טיפוס בעל ביצועים גבוהים. בשנת 1968 עברה נורת' פייס לצד השני של מפרץ סן פרנסיסקו, לאזור ברקלי, והחלה לעצב ולייצר מותג משלה של הלבשת ציוד הרים טכנית.

לאורך שנות ה -60, המותג של נורת' פייס הוקיר את קהל היעדים בקרב ספורטאי חוצות נלהבים והחל לתת חסות למסעות לכמה מהפינות הרחוקות ביותר, שעדיין כמעט לא נגעו בעולם. זה השיק מסורת גאה שנמשכת במלוא עוצמתה כיום ומחזקת ללא הרף את המנטרה של The North Face, Never Stop Exploring.

בתחילת שנות השמונים, נורת' פייס לקחו את החקירה לגבולות החיצוניים של עולם הסקי, והוסיפו לקולקציה ציוד גלישה קיצונית. אלה היו ימיהם של פסטלים, ניאונים, צבעי שיער ומוהוקים; הם הניחו את הבסיס לספורטאי שלג חופשיים של ימינו. בסוף העשור הפכה נורת' פייס לספקית היחידה בארצות הברית שהציעה אוסף מקיף של בגדי חוץ, בגדי גלישה, שקי שינה, חבילות ואוהלים.

שנות התשעים הובילו לעידן שבו נורת' פייס הרחיב עוד יותר את עולם החוצות שהוא מסייע לספורטאים לחקור. העשור ראה את הופעת הבכורה בשוק בגדי הספורט עם השקת קולקציה חדשנית שנועדה להעניק למטפסי סלעים, תרמילאים, מטיילים, רצי שבילים וחובבי חוצות את ההתאמה והתפקוד האולטימטיביים. לוגו חצי הכיפה של נורת' פייס החל להופיע בקביעות רבה יותר על מסלולי אולטרה-מרתון, שבילים ארציים וקירות גדולים. וככל שהלוח השנה הלך לקראת אלף שנה חדשה, נורת' פייס השיקה קו משלה של נעלי טרקים וריצה בשביל בסופו של דבר לתת מענה לצרכים מכף רגל ועד ראש של אלה ששואפים תמיד לאופק הבא.

בעוד שהמותג המשיך לעצב את שוק החוצות באמצעות הישגי מוצרים, משלחות והספורטאים, הם השיקו קווי מוצרים משתנים הכוללים בידוד סינתטי. זה חולל מהפכה בחלל הייצור מכיוון ששינתה את אופן ייצור הלבוש הטכני.

כעת, יותר מ -50 שנה לאחר הפתיחה, נורת' פייס מספקת מגוון רחב של הלבשת ביצועים, ציוד והנעלה. החברה פורצים את גבולות החדשנות כך שתוכלו לחרוג מגבולות החקר.המותג גאה להיות הבחירה הראשונה מבין המטפסים, מטפסי ההרים, גולשי האקסטרים, גולשי הסנובורד, רצי הסיבולת והחוקרים המצליחים ביותר בעולם.